Afvanding i Marielyst og Gedesby – fælles initiativer, holdninger og mødet med kommunen 20/11

De seneste år har de 11 grundejerforeninger i Marielyst- og Gedesby-området arbejdet tæt sammen om at finde løsninger på de stigende udfordringer med afvanding, regnvand og terrænnært grundvand. Formålet har været at skabe et solidt beslutningsgrundlag og en fælles stemme over for Guldborgsund Kommune og Guldborgsund Forsyning.

På denne side kan du læse et dokument, som beskriver de konkrete forslag og de fælles holdninger, som foreningerne har formuleret i løbet af processen. Du kan også læse det brev, som blev sendt til kommunen.

Disse to dokumenterne dannede tilsammen bagtæppet for et møde med Guldborgsund Kommune, som markerede næste skridt i arbejdet. Du kan læse et referat fra mødet, der blev afholdt den 20. november.

Lignende indlæg

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *