Møde med den nye formand for det politiske udvalg ‘Teknik, Natur og miljø’
Der er mange spændende opgaver og projekter i vores område, hvor vi arbejder sammen med kommunens embedsmænd og politikere. Vi har haft et godt samarbejde med den tidlige formand for det politiske udvalg Teknik, Natur og Miljø. Jeg kontaktede derfor den nye formand – Henrik Høegh-Andersen (V) – i begyndelsen af februar mhp. at få…