Bogskabet blev indviet 3. april


“Vi havde en rigtig hyggelig indvielse af bogskabet fredag den 3. april.

Vejret var ikke det bedste, men det var gæsterne til gengæld 😊

Der blev både afleveret og taget mange bøger, og vi nød et glas vin, mens snakken gik.

Anni holdt en lille tale, hvor hun blandt andet takkede Erik for det flotte bogskab samt grundejerforeningen for opbakningen.

Herefter sagde Bjarne, formand for Sildestrup Strand Grundejerforening, et par ord om, hvordan Anni gennem flere år har talt om ønsket om et bogskab.

Vi håber, at I alle vil få stor glæde af bogskabet. Skriv meget gerne en kommentar, en anbefaling – eller måske det modsatte – om en bog i notesbogen i skabet.

Vi vil også gerne have en fornemmelse af, hvor mange der bruger bogskabet, så sæt gerne et kryds, når I bytter eller låner en bog.

På forhånd tak – og rigtig god læselyst!

Boggruppen”

Her står bogskabet: hjørnet af Langøvej og Tjørnevænget.

Bogskabet er sponseret af Sildestrup Strand grundejerforening

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *