Bogskabet blev indviet 3. april
“Vi havde en rigtig hyggelig indvielse af bogskabet fredag den 3. april. Vejret var ikke det bedste, men det var gæsterne til gengæld 😊 Der blev både afleveret og taget mange bøger, og vi nød et glas vin, mens snakken gik. Anni holdt en lille tale, hvor hun blandt andet takkede Erik for det flotte…