Der er huller i vejene – men vi venter med reparationer
Både i det gamle område og på Blommestien er der en del huller i vejene.
Men bestyrelsen har valgt at afvente bedre vejr, før udbedring bliver iværksat. Det er et spørgsmål om at afveje fordele og gener – herunder at det naturligvis koster penge, hver gang vi reparerer.
Vejret er ikke til udbedringer af veje, og der er stadig en del nybyggerier, især på Blommestien.
Derfor har vi valgt af vente.
Venlig hilsen
Bestyrelsen
Vi forventer at komme med ny melding efter bestyrelsesmødet i januar 2026
Kør forsigtigt.
I ønskes alle en glædelig jul.
🌲🧑🎄
Med venlig hilsen
Bestyrelsen