Grøn trepart – henvendelse fra Guldborgsund Kommune

[Også sendt via mail til de berørte medlemmer – 9 på Enebærvej og 1 på Sildestrup Øvej]

Kære grundejer

Grundejerforeningen har modtaget vedlagte brev fra Guldborgsund Kommune.

Jeg videresender brevet til dig som grundejer, fordi det nuværende forslag grænser lige op til din grund.

Bestyrelsen har skrevet til kommunen for at få uddybet konsekvenserne af at gå med i aftalen.

Vi vil informere på vores hjemmeside, når der er nyt i sagen.

Venlig hilsen
Bjarne Dahl
Formand

Læs brevet fra Guldborgsund Kommune

Lignende indlæg

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *