Grøn trepart – henvendelse fra Guldborgsund Kommune
[Også sendt via mail til de berørte medlemmer – 9 på Enebærvej og 1 på Sildestrup Øvej]
Kære grundejer
Grundejerforeningen har modtaget vedlagte brev fra Guldborgsund Kommune.
Jeg videresender brevet til dig som grundejer, fordi det nuværende forslag grænser lige op til din grund.
Bestyrelsen har skrevet til kommunen for at få uddybet konsekvenserne af at gå med i aftalen.
Vi vil informere på vores hjemmeside, når der er nyt i sagen.
Venlig hilsen
Bjarne Dahl
Formand