Arbejdsgruppe for de grønne arealer – nu går vi i gang
På generalforsamlingen i 2025 blev der fremsat et forslag om at nedsætte en arbejdsgruppe vedrørende foreningens grønne arealer. Forslaget blev positivt modtaget blandt de fremmødte, og der var en god og konstruktiv stemning omkring idéen. Desværre har forskellige forhold i bestyrelsen betydet, at initiativet ikke er blevet fulgt op som ønsket i perioden efter generalforsamlingen….