|

Vejene bliver sat i stand efter påske


Vinteren har sat sine tydelige spor på vejene i vores område, og mange har sikkert bemærket, at der flere steder er kommet store huller.

Bestyrelsen har været i dialog med vores vejentreprenør for at få vurderet situationen og finde den bedst mulige løsning.

Vi er derfor glade for at kunne oplyse, at der nu er indgået en aftale om, at vejene bliver istandsat umiddelbart efter påske.

Blommestien er den vej, der aktuelt er hårdest ramt, og arbejdet vil derfor begynde dér.

Vi håber på forståelse for eventuelle gener under arbejdet og glæder os over, at vi nu får taget hul (undskyld!) på forbedringerne.

Mvh.
Bestyrelsen

Lignende indlæg

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *